עו"ד - שובלי
נובמבר 2020
עו"ד שובלי
נובמבר 2020
עו"ד שובלי
נובמבר 2020
עו"ד שובלי
נובמבר 2020
עו"ד שובלי
נובמבר 2020
Previous
Next

התע"ש 35 כפר סבא

סיכום הפרוייקט:

ממוקם בקומה ב בבניין משרדים באזור התעשייה בכפר סבא,  במיקום מעולה ומרכזי, עם גישה נוחה לת"א ועורקי תחבורה ראשיים. המשרדים של עו"ד הנדל"ן אסף שובלי, מעניקים 140 מ"ר של אור טבעי ומלאכותי המאפשרים לצוות המשרד להינות בכל שעות פעילות המשרד מתאורה איכותית ומכוונת אדם. מקום מושלם לעסקת הנדל"ן הבאה שלכם. התאורה במשרדים תוכננה מתוך רצון לייצר חוויית אור נעימה, נטולת סנוורים שמשדרת עוצמה אדריכלית, פונקציונליות מדויקת ומעניקה השראה. חדר הישיבות תוכנן גם הוא באותה גישה ומעניק כמה תרחישי אור לסיטואציות שונות של קבלת החלטות. כל חדר במשרד קיבל את הטאצ' האישי שלו, תוך הקפדה על גוון אור מדויק, עצמת הארה מדויקת ושילוב של תאורה המשדרת חמימות ומשפחה בנוסף לעצמת המותג והפירמה.

העבודה הצמודה עם צוות המשרד והמעצבת הייתה מרתקת, ויצירתית. הוצעו מספר חלופות לגופי התאורה במשרד. כל הפרויקט נתמך בחישובי תאורה ובהדמיות – בכדי להגיע לדיוק שמאוד חשוב  לבעלי הנכס.

איכות האור ואיכות גופי התאורה היוו קריטריון חשוב בקבלת ההחלטות. גוף התאורה בחדר הישיבות אופיין ונבנה באופן מיוחד כך שיתאים לצורת בסיס שולחן הישיבות.

 

בחרנו להאיר את מרבית המשרד בתאורה שקועה דארק לייט – כך שהאור מגיע מהנמכת התקרה עם ניראות מינימלית מקור התאורה, מאפשר נוחות מירבית ומניעת סנוור. אם זאת, הבחירה בצבע גוף שחור, נותנת מראה יוקרתי המשתלב עם בחירת פלטת הצבעים של המעצבת.

 האתגר בגופים כאלה הוא גימור הגבס ולכן חשוב לבחור גופי תאורה שיבטיחו אור איכותי, מיקום מדוייק לעיצוב הפנים תוך שמירה על אורך חיים גדול  ותחזוקה נמוכה. 

חדר השירותים קיבלו עיצוב מיוחד ע"י תאורה לאורך קיר המראה, כל חדר קיבל את הייחודיות שלו. כך למשל החדר של שלי קיבל תאורה בניתוק התקרה ומסביב לעמוד הירוק. 

מבואת הקבלה עוצבה במראה יוקרתי ובולט יותר ע"י שימוש בספוטים מפס צבירה המאירים את הלוגו ומעצימים את המותג בכניסה לחלל. עמדת הקבלה עוצבה בשילוב בטון ועץ אלון וכך נבחרו גם גופי התאורה במראה עץ אלון. גופים אלו יוצרו במיוחד ובעובי מינימליסטי של 8 מ"מ בלבד (!)

תאורת כל השולחנות עוצבה על-ידי שימוש בפרופיל שחור המאיר בצורה ישירה ובלתי ישירה לקבלת תאורה מושלמת ויחסי ניגודיות נכונים.  גופי תאורה שמאירים גם למעלה וגם למטה מאירים  את התקרה והקירות ומספקים את מילוי האור שנדרש במצבים של תאורת משרדים וחללי עבודה ומספקים תאורה נוחה המתחברת עם תפישת עולמי בעניין תאורה מכוונת אדם HCL.

בכל חדר הקפדנו לשלב תאורה דקורטיבית בעלת גוון אור חם המשתלבת עם אופי המשרד כחברה משפחתית בעלת אופי חם ויוקרתי.

גופי תאורה: טכנולייט, אגרולייט, זגורי, ושטייניץ לירד הנדסת תאורה.

הלקוחות מספרים

כשפגשנו את עמית בתחילת הדרך הוא דיבר על דיוק, על עצמה, על גוונים,…. הביא גופים להדגמה ושלח הדמיות וחישובים. רק שעברנו למשרדים וראינו והרגשנו את התוצאה הסופית הבנו מה זה עיצוב תאורה! עברנו לכאן ממשרד שהיה מואר בתאורה בתקרה אקוסטית רגילה וסטנדרטית. פשוט לא ידענו איך התאורה יכולה להשפיע על העבודה ביום יום! מחווית הלקוחות בכניסה ועד לעבודה מול מחשב או בפגישות בחדר הישיבות… הכל נהיה נעים יותר. אנחנו פחות מתעייפים, יש פחות כאבי ראש, והלקוחות מרוצים וממליצים….

פשוט תענוג…

מומלץ!

חושבים לעדכן את תכנית התאורה שלכם? צרו איתנו קשר ותגידו לנו על מה חשבתם.

02
משרד עורכי דין שובלי בכפר סבא - חלל קבלה

סיכום פרוייקט:

מיקום:

סקטור:

לקוח:

אדריכל/מעצב:

קבלן ראשי:

תקציב:

זמן:

צילום אדריכלות:

קונספט

אתגר

פתרון