הצטרפו לצוות שלנו.

גם לנו בני האדם יכולת לזהור בחושך. זה קורה כשאנחנו עושים משהו באהבה, בתשוקה וביצירתיות.

ברוזן תאורה אנחנו מאמינים בעשייה מתוך תשוקה. לחיות החיים מתוך תחושת שליחות ועשייה משמעותית בעולם. לאפשר ללקוחות שלנו לחוות את אותה התשוקה הזאת דרך תאורה עצמתית, מדוייקת ומהנה. 

אנחנו מאמינים בנתינה – תמיד לתת יותר. אנחנו נוותר על הלקוח הרבה אחרי שהוא ויתר על עצמו. האתגרים במהלך הדרך לימדו אותנו כי מאחורי כל התלבטות עומד צורך עמוק ואמיתי שמחפש פתרון. 

אנחנו מאמינים באובייקטיביות – לייצג את האינטרס של הלקוח בכל שלב מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד לגוף התאורה האחרון שמותקן. 

אנחנו מאמינים באיכות – איכות המוצרים, איכות השירות ואיכות הביצוע. 

אנחנו מאמינים בדייקנות – אם כבר עושים אז שיהיה כמו שצריך! עד הסוף! משלב הייעוץ הראשוני ועד לבורג האחרון . 

אנחנו מאמינים ביצירתיות – בכל פרוייקט אנחנו משקיעים את הזמן בחשיבה יצירתית בערך המוסף ללקוח – באומנות. בדבר הזה שיהפוך את התאורה ליצירה! 

אנחנו מאמינים בהתפתחות אישית – חשוב לנו שהצוות שלנו יבוא בשמחה לעבודה, שירגישו שהם באו להתפתח, להגשים את עצמם. 

אנחנו מאמינים בחיוביות – בכל אירוע אנחנו בוחרים לראות את החיובי ואת מה טוב יוצא לנו מזה. שליליות בעיננו היא התמכרות ומחלה מדבקת. 

אנחנו מאמינים בעבודת צוות  המושתתת על התמסרות, על משמעת ועל נחישות. זה מונע על ידי יצירתיות, דמיון והנכונות ללכת לקילומטר הנוסף.

אנו גאים במה שאנחנו עושים ומכוונים להיות הטובים ביותר בזה. אנו עובדים קשה, ואוהבים להישאר אמיתיים. אנו עושים דברים בדרך שלנו. 

אם זה נשמע כמו פילוסופיה שפונה אליכם, אנו רוצים לשמוע מכם!

הצטרפו אלינו

אנחנו עובדים מתוך תשוקה, ושליחות ומביאים איתנו את הכלים הטובים ביותר, את הטכנולוגיה החדשנית ביותר ואת הקפה הטעים ביותר. מעורר בכם השראה? נשמח לשמוע ממכם!