בית העם - מושב חזון
במכרז קבלנים
בית העם - מושב חזון
במכרז קבלנים
בית העם מושב חזון
במכרז קבלנים
בית העם - מושב חזון
במכרז קבלנים
Previous
Next

בית העם במושב חזון

סיכום הפרוייקט:

מושב חזון ממוקם שוכן על מורדותיו הצפון-מערביים של הר חזון בגליל התחתון, בגובה 440 מטר מעל פני הים. רויטל פנתה אלינו בכדי לתכנן את התאורה של שיפוץ בית העם בישוב. העיצוב האדריכלי כולל פלטות גבס מרחפות בתקרה הממשיכות אל הקיר בזוית של 90 מעלות. הפלטות יקבלו חיתוך לייזר דקורטיבי בצורת משושים בגדלים שונים. התאורה תצטרך לתת מענה להארה של הפלטות מבפנים. בנוסף נדרשתי לתת פתרון לתאורה הכללית ושל הקירות.

התאורה של הפלטות המרחפות תהיה בעלת אפשרות שתרחישי תאורה RGBW שתתן מענה גם לאירועי ערב חגיגיים בשילוב צבע. התאורה הכללית אופיינה כפרופיל לד תלוי רציף – המאיר גם כלפי מטה וגם מאיר את התקרה באור חוזר. הקירות קיבלו טיפול בספוטים מתכווננים בכדי להבליט את חיפוי עץ האלון.  

העבודה  עם רויטל תמיד מעוררת בי חשיבה מחוץ לקופסה ולוקחת אותי למחוזות של יצירתיות ופתרונות לא סטנדרטיים. 

כל הפרוייקט נתמך בחישובי תאורה ובהדמיות – בכדי להגיע לדיוק שמאוד חשוב  בפרויקטים עתידיים.

איכות האור ואיכות גופי התאורה מהווים קריטריון חשוב בקבלת ההחלטות.

 

בחרנו להאיר את חלל בית העם בתאורה לינארית המשתלבת עם העיצוב האדריכלי של הפלטות המרחפות. הקווים הלינאריים יאירו גם את החלל וגם את התקרה. תאורת הקירות תהיה שקועה מתכוננת ושוטפת קירות. תאורת הפלטות תאפשר תרחישי אור של יותם לילה וצבע, שמצד אחד יאיר את הפתחים המשושים בפלטות כלפי מטה ומצד שני יאפשר לאור לבקוע כלפי מעלה וליצור הילה בצידי הפלטות המרחפות.

ספק גופי התאורה טרם נבחר. הפרוייקט יצא למכרז קבלנים ומנוהל ע"י מועצה אזורית מרום גליל. 

חזון 4

הלקוחות מספרים

עמית רציתי להגיד תודה על הנעימות הסבלנות הידע הבלתי נדלה והמקצועיות. שהצלחת לקחת את החזון שלי ולהפוך אותו לסיפור תאורה שלם הכי מקצועי והכי מדויק, החל בצבע התאורה דרך זוויות הארה עדשות מתאימות ועד להתאמה מושלמת לפרויקט.

כי במסחר כמו במסחר אוירה וחוויה זה כמעט הכל ואתה מצליח דרך התאורה להגיע לאותה נקודה חמקמקה ומדויקת של יצירת האוירה הנכונה.

אז המון המון תודה!

רויטל

סטודיו לעיצוב מסחרי רויטל אופיר

חושבים לעדכן את תכנית התאורה שלכם? צרו איתנו קשר ותגידו לנו על מה חשבתם.

HAZON 3D textur
02